Wednesday 30 June 2010

Poze pinhole camera (din cutie de chibrite)


Sus poze din filmul 1: fotografii foarte neclare, scurgeri oribile de lumina.

Jos film 2 (dupa reparatii) : poze mai clare, nu mai sunt probleme cu lumina

Ce am modificat ?
Am acoperit zonele sensibile cu banda izolatoare neagra
Gaura de ac: de la 0.4mm am micsorat-o la 0.2mm



Este foarte distractiv sa fotografiezi cu pinhole mai ales cu unghi foarte larg de cuprindere, desi se mai intampla sa imi vad degetele in poza cand tin de cutie neatent.
Aparatul e foarte mic si il pot cara in buzunar ca pe telefon.Pot poza chiar si in mall fara sa inteleaga nimeni ce fac.

Cand iei filmul de la developat ai o senzatie de anticipare si emotie pe care nu o poti avea cand pozezi pe digital.Niciodata nu stii ce o sa iasa si de multe ori te intrebi: Cand am pozat asta ?!


E foarte posibil pe viitor sa nu mai iau dupa mine nici SLR-ul cu 50mm(cum fac de obicei) ci numai cutia asta de chibrite in buzunar.
Lumina buna!

2 comments:

  1. Foarte tare Liviu:)de mult ma atrage ideea de pinhole camera , am vazut multe variante si din cutii de conserva si cum ai facut tu din cutia de chibrituri , dar inca nu mi-a facut timp sa incerc - dar acum ca te-am vazut ca mi-ai luat-o inainte :D mi-ai deschis apetitul la foto cu pinhole camera !Felicitari pentru reusita si mult spor in continuare !

    ReplyDelete
  2. Faine fotografii! Sunt "altceva" fata de digital .. un alt aer! Bravo!

    ReplyDelete